środa, 3 kwietnia 2013

Od Montagora

...Hm...co tu dużo mówić? Moje stare stado było tak  liczne ale gdzie tu konie takie jak ja? Samiec alfa czepiał się mnie że jestem inny, byle jaki. Pewnego dnia nie wytrzymałem i po prostu odszedłem. Dni mi się dłużyły, była tylko noc i dzień i nic więcej. Pewnego dnia spotkałem śnieżno białą klacz imieniem Arsabell. Zaproponowała mi dołączenie do jej stada. I oto jestem!!!
A: Hej.
M: Hej?
A: Kim jesteś?
M: Mon jestem.
A: Szukasz stada?
M: Tak a co!?
A: Mam stado chcesz dołączyć?
M: Tak bardzo.
A: I już jesteś w nim.



Montagor odchodzi ze stada! (07.05.2013r)

Imię: Montagor
Przezwisko: Mon
Płeć: Ogier
Wiek: 9
Moce: Potrafi zabić zębami
Stanowisko: Ogier
Rodzina: kuzynka: Nilsa
Historia: Mon odszedł ze stada z powodu swego wyglądu(wzrostu i siły)
Śmierć-Klik