poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Faraon- Miłosna Zmiana

Była noc.Poszedłem do Zatoki Przemyśleń.Zobaczyłem Hypnosa więc szybko zwiałem ,żeby nie wepchną mi do pyska Magicznego Ziółka.Poszedłem do Lasu Marzeń tam nikt mnie przeszkodzi. Myślałem o Diamentowym Pyle.Elekta,Arsabell i tak dalej inne konie zmieniły wygląd.Pomyślałem ,że się prześpię i rano pójdę do Kasji.Więc jak mówiłem tak zrobiłem kiedy byłem przy Truskawkowych Źródłach akurat wychodziła Kasjopea:
F.Cześć Kasjia!
K.Cześć!
F.Masz w zapasie Diamentowy Pył?
K.Jasne zawsze go mam.
Dała mi buteleczkę z Diamentowym Pyłem.
F.Dziękuje Kasjopea!
K.Nie ma za co!
Odkrzyknęła odchodząc.Poszedłem do Kopytnego Lasu.Tam wypiłem fiolkę z Pyłem.Skrzywiłem się.Poszłem nad wodospad ,żeby zobaczyć jak wyglądam.Nie mogłem się nadziwić.Poszedłem do Scooti.
F.Cześć!
S.Hejka Ferek!
F.Chcę coś Ci powiedzieć.
S.Co?
F.Kocham Cię.

...Scootaloo...(27.04)
Zarumieniłam się i uśmiechnęłam. Owszem, Nerkadio mnie nie chce, ale to co powiedział mi Faraon otworzyło mi drzwi do nowego życia. tego rodzinnego.
S: Ja ciebie też! -wykrzyknęłam radośnie.
I mocno przytuliłam się do niego po czym pocałowałam go w policzek. Razem wróciliśmy do stada, zakochani i pełni nadziei na wspaniały początek miłości. Jestem pewna, że ja i Faraon będziemy ze sobą już na zawsze.