czwartek, 4 kwietnia 2013

Arsabell - Zmiana wyglądu ..

Postanowiłam 2 raz zmienić wygląd. Dlaczego? Nie wiem sama tak jakoś, wiedziałam że Kasjopei nie ma, ale przecież Dea miała Diamentowego pyłu jeszcze trochę. Więc poszłam do Turkusowych Źródeł i się zapytałam Dei :
A : Witaj kochana .
D : Cześć ciociu Arsabell .
A : Kochanie masz jeszcze diamentowy pył ?
D : Tak zostało jeszcze trochę.
A : A mogę?
D : Jasne, poczekaj ja przyniosę .
Szukała tego w jakiś rzeczch za bardzo mnie to nie interesowało ale nagle przyniosła i powiedziała :
D : Proszę ciociu tutaj masz Diamentowy Pył ..
A : Dzięki kochana , Ja uciekam nad wodospad ..
D : Dobrze , papa ..
A : Papa .
I pogalopowałam w stronę wodospadu trzymając buteleczkę Diamentowego Pyłu w Pysku ...
Gdy dotarłam na miejsce powiedziałam do siebię :
No dobra wypiję i będzie po sprawie .. Łyknełam ten niedobry Pył ..
Nagle spojrzałam w wodospad i powiedziałam :
A : Jejku ale .. Normalnie jeszcze ładniejsza niż przedtem ..
Wtedy przyszedł Tor i Aomori :
T : Arsabell To ty ?
Ar : Jasne , jak ci się podobam , a tobie Minam ?
Ao : Jesteś piękna .
Ar : Dzięki . Ty też jesteś Sliczna ..
T : Kochanie pasujesz do mnie teraz. Normalnie aż odjeło mi mowę ..
Ar : Dzięki bardzo choćmy do stada ..
Poszliśmy do stada gdy zobaczyli mnie wszyscy to aż nie zamówili , spodobałam się. I tak już zostałam ...