piątek, 26 kwietnia 2013

Arsabell&Tornado-Narodziny

Nadszedł ten dzień,dzień szczęścia którego nie zapomnę do końca życia.Oczywiście ten sam co był z Alteą i Tajem.Nadszedł dzień narodzin moich źrebaków,byłam szczęśliwa tyle już jestem z Tornadem sama nie mogę w to uwierzyć..Kochałam go z całego mojego serca nie wyobrażam sobie życia bez niego i dzieciaków,bywałam czasami zazdrosna o niego, bo u nas są piękne klacze.Stworzyliśmy szczęśliwą rodzinę nie chciałabym tego zepsuć.Kiedyś Tor spędzał najwięcej czasu z Kasjopeą denerwowało mnie to strasznie, ale starałam się tego nie okazywać, ale teraz ogier całkowicie się zmienił,spędza ze mną bardzo dużo czasu. Nie poznaję go, jestem z niego bardzo dumna wydoroślał nareszcie.Niesamowicie jest powspominać czasy od kiedy jestem z Torem,tak szybko to przeleciało, że sama nie wiem kiedy. Postanowiłam iść do Tornada:
A: Hej Skarbku
T: Witaj śliczna.
A: Dzisiaj dzień narodzin..
T: Nie zapomniałem.
A: Może pójdźmy nad wodospad? Strasznie pić mi się chce.
T: Jasne nie ma sprawy moja księżniczko.
Więc poszliśmy nad wodospad aby się na poić,wtedy właśnie rodziłam.:
A: Tor.!
T: Tak?
A: Wody odeszły!.
T: Poczekaj tu chwilkę jesteśmy blisko naszego lasu,ja lecę po Medyków zaraz wracam.!
Gdy dolecieli do mnie już urodziłam nad wodospadem. Były to bliźniaki chciałam tylko małą jedną klaczkę a tu bliźniaki. Kochałam obie klaczki tylko jedną musiałam oddać do adopcji. Wszyscy przygalopowali do nas. Urodziłam nad wodospadem piękne kare klaczki jedna z brązowymi oczami a druga z niebieskimi.
 http://rlv.zcache.com/friesian_foal_postcard-r81d9a41ac13b4bffb1c7aa76ea13ab82_vgbaq_8byvr_512.jpg 
Imię: Rossa
Przezwisko: Ross
Płeć: Klacz
Rodzina: Matka: Arsabell Ojciec: Tornado
Historia: Urodziłam się dnia 27.04.2013 roku mam siostrę bliźniaczkę.
Adopcja: Tak
http://re-volta.pl/galeria/img/27766Doros%C5%82a
 Imię: Beauty
Przezwisko: Biuti
Płeć: Klacz
Rodzina: Matka: Arsabell Ojciec: Tornado
Historia: Urodziłam się dnia 27.04.2013 roku mam siostrę bliźniaczkę.
Adopcja: Nie