sobota, 27 kwietnia 2013

Eliza&Hunter- Narodziny źrebiąt

Wyskubywałam sobie trawkę spod śniegu, gdy zaczęło mnie wszystko boleć, zaczęłam rżeć na cały głos i od razu całe stado stoczyło się naokoło mnie. Connor zawołał Huntera, Hunter przybiegł z prędkością światła i zabrał mnie do groty. Zbadał mnie dał mi lek uspokajający i przeciwbólowy. Bolało okropnie chociaż rodziłam 10 minut. Obok mnie były dwa przepiękne źrebaki.

Imię: Nikson
Przezwisko: Niks
Płeć: Ogier
Rodzina: Matka: Eliza Ojciec: Hunter
Historia: Urodziłem się dnia: 27.04.2013 przy mojej mamie i tacie. Zostanę z moją rodziną na zawsze.
Adopcja: Nie 



Imię: Scarlett
Przezwisko: brak
Płeć: Klacz
Rodzina: Matka: Eliza Ojciec: Hunter
Historia: Urodziłam się dnia: 27.04.2013
przy mojej mamie i tacie. Zostanę z moją rodziną na zawsze.Adopcja: Nie