środa, 24 kwietnia 2013

Elekta- Narodziny źrebiąt

Był cudowny dzień.Poszłam do Lusi bo dziś był dzień narodzin.Strasznie bolał mnie brzuch więc wolnym stępem ledwo weszłam do Leczniczej Groty.
E.Hej Lusia.
L.Cześć!
Lusia coś grzebała z lekami. Około 15:00 urodziłam bliźniaczki. Był przy tym Serafin.Więc spytałam się go:
E.Jak nazwiemy jedną z córek?
S.Casandra ,a drugą?
E.Są bliźniaczkami to Celina.
Źrebaki wstały wtedy przygalopował Sebacuit.
Seb.Cześć mamo!Cześć tato.Ooo zdążyłem!
E.Tak masz dwie młodsze siostry.
Seb.A jak mają na imię?
E.Casandra i Celina.
Sebacuit podbiegł to rodzeństwa.
S.Cześć siostry!
Car i Cel.Mamusiu kto to jest?
E.Wasz braciszek.
S.Możemy iść do Lasu Ciszy?
E.Idziemy z wami.
W Lesie Ciszy byliśmy do 17:00.

Imię:Celina
Przezwisko:Cesia
Płeć: Klacz
Rodzina: Matka: Elekta Ojciec: Serafin Brat: Sebacuit Siostra: Casandra
Historia:Urodziłam się 24.04.13r. u boku mojej mamy z którą zostanę.Mam siostrę bliźniaczkę
Do adopcji: Nie
Imię: Casandra
Przezwisko: Cassie
Płeć: Klacz
Rodzina: Matka: Elekta Ojciec: Serafin Brat:Sebacuit Siostra:Celina
Urodziłam się: 24.04.13r. u boku mojej mamy z którą zostanę
Do adopcji: Nie