wtorek, 21 maja 2013

Morfix- Moje moce

Siedziałam sobie w mojej jaskinie..Nie miałam nic do roboty, więc postanowiłam że pójdę sobie na sapcer. Tak zrobiłam..Ruszyłam w stronę jeziora, obok mnie, przeszedł nagle jakiś ogier.
'Hmm..Jej jeszcze nie znam, może zagadam?Nie..Później, teraz nie mam czasu..'
Usłyszałam jakiś głos.
M:Mówiłeś coś?- zapytałam i odwróciłam się w stronę ogiera.
(Ogier):Em..Nie nic..
'Nie..Lepiej nie..Ona jest jakaś dziwna..'
Znowu usłyszałam ten sam głos!No o co chodzi..Chyba że..Chyba odkryłam jedną ze swoich mocy..Czytanie w myślach!Odlot!^,^.
Hmm..Ale powinnam mieć jeszcze jedną..Tylko jaką?
Próbowałam już dużo mocy, ale niestety to nie były one..
M:A może..Hmm..Latanie?- powiedziałam sama do siebie.-Można spróbować..Najwyżej się połamię.- powiedziałam cicho, po czym ruszyłam w stronę jakiegoś pagórka.
Skoczyłam..Tk miałam rację..Moja druga moc to latanie!Jeej!Nie połamałam się!