wtorek, 14 maja 2013

Arsabell-Łzy Nestora i Łzy Gangesu

Tak Poszłam do Kasjopei po Łzy Nestora dla Beauty aby ją postarzyć o Rok , bo chcę aby była już dorosła i umiała zrobić wiele rzeczy :
A: Hej Kasja.
K: Witaj
A: Masz może Łzy Nestora?
K: Tak ostatni Falkonik a po co ci?
A: Dla Biuti
K: Proszę
Poszłam do swojej groty i powiedziałam Biuti:
A: Biuti kochana wypij to a staniesz się dużą i piękną klaczką .
B: Dobze
Więc mała wypiła to po chwili stała się piękną dużą po tatusiu klaczką :
B: Mamusiu
A: Tak?
B: Mogę zmienić imię?
A: Jakie?
B: Takie fajne jakieś
A: Może ...- Buity przerwała mi
B: Bella
A: Ładne , dobrze leć do Kasjopei po łzy Gangesu
B: Dobrze .
Poleciała po łzy gagnesu zaraz wróciła z nowymi imieniem .
B: Mamo już mam na imię Bella bo wypiłam to koło kasjopei .
A: Dobrze , teraz myśl nad mocami .
B: A co to moce?
A: Takie coś co ja mam .
B: Dobrze          
http://www.morgancolors.com/faircrestdarkknight.jpg