sobota, 25 maja 2013

Magnum- Miłości moja

Z moją Auring byłem najszczęśliwszy na świecie. Teraz wiedziałem, że kocham ją bardziej niż Valerie. Aur była od niej lepsza. Miałem wielką nadzieję, że mnie również tak bardzo kocha, jak ja ją. Musiałem się jakoś odwdzięczyć, za to, że mnie nie odrzuciła...

Gdy byliśmy na romantycznym spacerze i gadaliśmy w promieniach zachodzącego słońca, postanowiłem podziękować jej za to, że mnie zechciała. Ostatnie promyki słońca zaczęły mienić się w naszyjniku, który widniał na jej szyi. Dopiero wtedy zauważyła, że ma coś na szyi i powiedziała:
A: Magnum... To od ciebie? - jednak znała odpowiedź - To jest... To jest... Piękne... Cudowne! - w jej oczach pojawiły się łzy szczęścia
M: Nie piękniejsze od ciebie... Noś ten wisior na znak naszej miłości... - przytuliłem ją i pocałowałem - Jesteś moim życiem, Auring - wyszeptałem do jej ucha.
~~~~Auring~~~~
 KLIK