sobota, 18 maja 2013

Aomori-Witajcie kochane...

Balam się, bo wiedzialam, ze dzisiaj rodze... I to pierwszy raz. Od rana bylam taka jakaś zestresowana. Postanowilam wyjść pooddychac swiezym powietrzem. Szkoda, że nie ma Ravena.. Nie wiem, czy wgl wroci od Hypnosa... Zdalam sie na siebie i poszlam sama do Lasu Ciszy. Bardzo sie natrudzilam idac tam. Znow sie zderzylam z drzewami, krzewami, przewracalam sie. Brakowalo mi tego cichego szeptu Ravena... Gdy bylam na miejscu polozylam sie pod drzewem i probowalam zasnac. Przymrozylam oczy i wlasnie w tym momencie rozbolal mnie brzuch... Wstalam i probowalam isc do kopytnego Lasu. Alez ja jestem naiwna! Nie wiem nawet gdzie jestem... Bez Ravena nie moge nawet kroku zrobic. W ktora strone isc? Nie zastanawiałam sie zbyt dlugo, bo zaraz skrecilo mnie z bolu i padlam na ziemie. Sama sobie jakos poradzilam z porodem. Cudem zrebaki przezyly. Byly 2, niestety nie moglam sprawdzic plci. Zabral mnie stad Hunter. Od razu zbadal male. Okazalo sie, ze to 2 łaciate samice.


Imię: Daiquiri
Przezwisko: HaNa, Dai
Płeć: Klacz
Rodzice: Matka: Aomori Ojciec: Souvenir
 Historia: Urodziłam się w listopadzie. Dobrze się sklada, bo kocham jesień. Często zasiaduje nad wodospadem i oglądam zachod slonca w samotnosci. Odkad sie urodzilam nie czuje sympatii do innych koni, nie lubie bawic sie z moją zenujaca siostra i innymi konmi.
Adopcja: Nie.
Wlasciciel: Renata321


Imię: Morfix
Przezwisko: Mori
Płeć: Klacz
Rodzice: Matka: Aomori Ojciec: Souvenir
Historia: Urodziłam się dnia 19.05.2013r, moi rodzice to MiNam i Souvenir
Adopcja: Nie
Wlasciciel: Arya4455