środa, 22 maja 2013

Elekta- Wyprawa

E.Cześć córeczki co chcecie na urodziny?
Cel i Cas.Safily lub ine kamycky.
E.Dobrze to za niedługo wrócę.
Cel.Gdie iddies?
E.Tajemnica.
Pogalopowałam do naszego domu, żeby spakować potrzebne rzeczy i pożegnać się ze Serafinem.
E.Cześć kotku idę po prezent na urodziny dziewczynek.
S.Dobrze kiedy wrócisz?
E.Za niedługo.
Pocałowałam ogiera w policzek.Zaczęłam się pakować wzięłam jedzenie i inne potrzebne rzeczy.Wyruszyłam w drogę na początek poszłam przez Moczary lecz tam nie znalazłam jaskini z szafirami.Więc ruszyłam w dalszą drogę.Poszłam do jaskini daleko za Moczarami gdzie mieszkała znana mi papuga.Tam zjadłam obiad i przenocowałam.
~~~~
Rano wstałam i pożegnałam się Ninfą(Papuga z obrazka).Ruszyłam w stronę fioletowego lasu.Nie spotkałam tam nikogo więc poszłam dalej.Nie było żywej duszy nawet jak wyszłam z las no i nawet i dobrze bo nic mnie nie zaatakowało. Poszłam dalej ale nie było żadnej jaskini z szafirami ani innymi kamieniami.Szłam dalej,dalej i dalej ale nie było nic.Weszłam na jakąś dziwną łąkę żeby zjeść śniadanie.Wtedy spotkałam myszkę polną.
M.Kim jesteś koniku?
E.Elekta ,a ty maluszku?
M.Jestem myszką bez imienia.
E.Aha.
M.Co tu robisz sama?
E.Szukam szafirów dla moich córeczek na urodziny.
M.Aha ,a mogę poszukać ich z tobą?
E.Jasne wskakuj na grzbied!
M.Jesteś za duża!
E.Już!
Położyłam się ,żeby myszka mogła w skoczyć.Poszłyśmy prosto przed siebie.
~~~~
Weszłyśmy do lasu.Drzewa miały kolor niebieski ,a na jego końcu raziło światło.Pogalopowałam w stronę światła i trefiłam do jaskini szafirów.
E.W końcu!
M.Ja po nie pójdę!
E.Dobrze myszko.
Myszka poszła w stronę drogich kamieni.Po kilku minutach myszka miała pełne łapki błyszczących jak słońce kamieni.
E.Dziękuje Ci myszko!
M.Proszę!
Myszka schowała kamyki do torby i zaczęłam cwałować.Po godzinach galopu wieczorem byłam w stadzie z moją przyjaciółką myszką.Policzyłam kamienie było ich 16 ,a ,późnej poszłyśmy do Arsabell.
E.Witaj Arsa!
A.Witaj Ela!Wróciłaś!Pokażesz co masz dla klaczy?
E.Tak.
Myszka wyjęła z torby oszlifowane przez nią kamienie.
E.Podobają się?
~~~~Arsabell~~~~
KLIK