czwartek, 28 marca 2013

Serafin- Zatoka Przemyśleń


Serafin myślał nad imieniem dla swojego przyszłego syna lub córki. Leżał wpatrzony w zatokę myśląc o Elekcie i jego przyszłym źrebaku. Napadały go czasem pytania czy będzie dobrym ojcem czy nauczy swojego syna/córkę mądrych rzeczy.
Serafin: Oh.. Nie wiem czy będę dobrym ojcem dla źrebaczka.. Mam nadzieję że mój przyszły syn lub córka wyrośnie na pięknego, odważnego i mądrego konia.
Elekta: Serafin co ty tu robisz?
Serafin: Myślę czy będę dobrym ojcem dla naszego przyszłego dziecka.
Elekta: Przecież wiesz że jesteś.Przeczuwam to.
Serafin: Elekto..
Elekta: Tak?
Serafin: Nie wiesz jak bardzo Cię kocham !
Elekta: Ja ciebie też mój Serafinku. Wróćmy do stada.
I razem pogalopowali do stada. Szczęśliwi z powodu swojego przyszłego dziecka.
Faraon: Widze że moja siostra jest szczęśliwa z Serafinem.. Oby im się dobrze powodziło!