poniedziałek, 11 marca 2013

Od Faraona

Pewnego razu kiedy szedłem przez jakąś łąkę zobaczyłem klacz podobną do mojej siostry. Zapytałem ją jak ma na imię. Ona odpowiedziała: Elekta. I dodała: Ja cię z skądś znam.
F: Ja mam na imię Faraon i chyba jestem twoim bratem. Elekta zdziwiła się i spytała czy się nie pomyliłem. Ja powiedziałem ,że nie. Dodałem jeszcze: Kiedyś poszedłem pobawić  się z starszą siostrą i zgubiliśmy się. Ona wtedy powiedziała; Jak mogłam się nie poznać Ferku! Przepraszam! Ja spytałem co to są za konie. Ona powiedziała ,że to jej nowe stado. Spytałem się czy mogę dołączyć. Ona powiedziała ,że pójdzie ze mną do Arsabell. Więc poszliśmy. Arsabel spytała się Elekty kim jestem. Ona powiedziała: To mój braciszek Faraon czy może dołączyć do naszego stada. Alfa Arsabell odpowiedziała ,że miło powitać brata Elekty i powiedziała ,że mogę dołączyć.

Odszedł dnia 21.05.2013r