poniedziałek, 25 marca 2013

Od Don Diego

Szłem przez piękną łąkę gdy nagle spotkałem Piękną klacz w której się zakochałem , nie znałem jej ale ona była najpiękniejsza .! Zapytałem :
D : Co tu tu robisz , tak sama ? A tak wgl hej .
Aomori : Witaj , nazywam się Aomoria , ale mówią na mnie Minam ... Ja jestem w stadzie ono jest tam trochę dalej ..
D : Aha a tak a propo , Mogę dołączyć ?
A : Tego to ja nie wiem , musisz iść do naszej alfy , Arsabell się nazywa ...
D : Szanowna pani , zaprowadzi mnie do tej Arsabell ?
A : Jasne . Wtedy klacz się zarumieniła ..
Gdy doszliśmy do Alfy spytałem się jej czy mogę dojść , zgodziła się , byłem bardzo szczęśliwy , znów podeszłem do Minam :
D : Minam .. ?
M : Tak ?
D : Chciałem ci podziękować że mnie tu przyprowadziłaś :)
M : Ahh , nie ma za co ..
D : Piękna jesteś wiesz ?
M : Jejku ... Dziękuję bardzo - klacz powiedziała to z zarumienionymi policzkami ..
Wtedy właśnie ją poznałem śliczną klacz o imieniu Aomoria w której się zakochałem ..
Mam nadziej że ją bliżej poznam , i że tak samo będzie ze mną szczęśliwa ...

Don Diego odchodzi ze stada! (26.04.2013r)
Imię: Don Diego
Przezwisko: Diego
Płeć: Ogier
Wiek: 6
Moce: Lewitacja
Stanowisko: Medyk
Rodzina: brak
Partner: Szuka
Historia: Kiedy urodził się był już samotny nikt go nie kochał aż w końcu nabrał siły i spotkał Arsabell i zapytał się czy może dojść ...