sobota, 23 marca 2013

Od Akacjii

Odeszłam ze starego stada, bo mnie pobił sam alfa De Niro z Diamentowych pól postanowiłam uciec, tam gdzie spotkałam Arsabell kiedyś na łące. Wołałam ARSABELL , ARSABELL tak głośno że mnie usłyszała Podleciała do mnie i powiedziała :
A : Co się dzieje i jak się nazywasz ?
Ak : Akacja nie pamiętasz mnie, ale jestem twoją kuzynka .
Ar : Akacja tak , pamiętam co się stało ?
Ak : De niro mnie pobił , uciekłam i chce do ciebie dołączyć !.
Ar : Jasne , ten De niro jest okropny , Możesz dołączyć .
Ak : Dziękuję , w ogóle jestem w ciąży za 1 dzień mam termin porodu .!
Ar : Kogo to jest dziecko ?
Ak : De Nira , to przez niego szantażował mnie i musiałam to zrobić ... To będzie klacz ....
Ar : Co chcesz z tym źrebakiem zrobić ?
Ak : Myślałam nad adopcją , i chce ją oddać do adopcji .
Ar : No dobrze więc choć ...
Tak właśnie dostałam się do stada jutro urodzę ... Ciekawe jaka będzie tak klaczka.

 Akacja odchodzi ze stada! (09.04.2013r)
 Imię : Akacja
Przezwisko : nie ma 
Płeć: Klacz
Wiek: 5 lat
Moce: Jest zwykłą klaczą
Stanowisko: Strażnik przywódcy
Rodzina: Deadia vel Duma(córka),
Partner: Szuka.
Historia: Urodziłam się na wolności moją kuzynką jest Arsabell , po latach ją odnalazłam i dołączyłam do stada..