sobota, 9 marca 2013

Tosia&Słavek - Nasza Miłość

Nastał piękny poranek. Slavek wstał jako pierwszy, gdy ja wylegiwałam się w słońcu. Nagle powiedział "Idę, za chwilę wrócę". Kiwnęłam głową i odszedł. Długo zastanawiałam się nad tym gdzie poszedł. Rozmyślałam tak, gdy zobaczyłam go, wstałam i pokłusowałam w jego stronę. Powiedział abym z nim poszła, ale musiałam zamknąć oczy. Po kilku minutach, gdy stanęliśmy ujrzałam piękną łąkę, z jeziorkiem pośrodku i wielkim dębem. I tak na łące pogalopowaliśmy, razem łeb w łeb, potem pływaliśmy tak romantycznie, patrzałam na jego piękne oczy oraz piękną posturę. Położyliśmy się pod drzewem, długo rozmawialiśmy o różnych rzeczach, i nagle on powiedział Kocham Cię, ja odpowiedziałam "Ja ciebie tez".
I pogalopowaliśmy w stronę lasu przy zachodzie słońca. ... Po tym zdarzeniu zaszłam w ciążę.