sobota, 9 marca 2013

Elekta- Nowa miłość

Pewnego dnia, gdy do stada dołączył Serafin przestałam kochać Tornado. Myśli przestawiłam na Serafina, to że już nie kocham Tornado nie znaczy, że przestanę chodzić do Lasu Marzeń ,więc i chodziłam tam codziennie myśląc o galopującym w mojej głowie Serafinie. Raz poszłam nad wodospad myśląc o nim, już widziałam jak Karia jest zadowolona ,że jednak wole Serafina. Jednak on też szukał partnera może ja mu się spodobam. Tak myślałam chodząc na nowy teren, czyli do Lasu Miłości, gdzie go spotkałam … Powiedziałam mu, że mi się strasznie podoba. A on odpowiedział:

...Serafin...
S: Jestem zaskoczony. Myślałem że to ja pierwszy wyznam Ci jak bardzo Cię kocham. Odkąd jestem w stadzie myślę o tobie, jak galopujesz uroczo w mym sercu.
Elekta wzruszyła się i przytuliła się do swojego ukochanego. Od teraz ich życie będzie pełne szczęścia i miłości :) Gdy stado dowiedziało się o szczęśliwej parze, Arsabell razem z Tornado zorganizowali wieczorne przyjęcie. Nie za brakło ptasiej muzyki oraz smakołyków :) Wszyscy świetnie się bawili :)