poniedziałek, 25 marca 2013

Od Natalii

Szłam przez las tam spotkałam konia. Spytał się mnie jak mam na imię ja powiedziałam:
N: Natalia ,a ty?
A: Aomori w skrócie MiNam ,a co ty tu robisz sama?
N: Zostałam wywalona ze stada.
A: Ja należę do stada Arsabell, może chcesz dołączyć?
N: Jasne co mam zrobić?
A: Pójdzimy do Arsabell ona zdecyduje czy dołączysz.
I poszliśmy.Przywitała mnie wesołym głosem piękna śnieżnobiała klacz i spytała:
A: Kim jesteś?
N: Jestem Natalia. Zostałam wyrzucona ze stada.
A.A chcesz dołączyć do naszego?
N.Tak!
Arsabell przyjęła mnie do stada i tak miałam nową ''rodzinę''.


Natalia odeszła ze stada! (1.04.2013r)
 Imię: Natalia
Przezwisko: Natka
Płeć: Klacz
Wiek:  6 lat
Moce: Paraliżowanie
Stanowisko: Strażnik Nocy
Rodzina:Nie ma
Partner: Podobał się jej Nerkadio.
Historia: Nie pamięta.

Żegnaj :(