środa, 6 marca 2013

Od Tornada

Pewnego słonecznego dnia spacerowałem po lesie jak zawsze. Niedawno wyrzucono mnie z mojego stada, więc musiałem radzić sobie sam. Z jeden strony to było nawet fajne, mogłem robić co chciałem i chodzić gdzie chciałem, ale z drugiej strony doskwierała mi samotność. Udałem się do pobliskiego strumyka, żeby napić się wody, gdy nagle usłyszałem rżenie i tętent kopyt. Między drzewami zauważyłem mknącą śnieżnobiałą piękność. Za bardzo się tym nie przejąłem i wróciłem do moich obowiązków. Gdy schyliłem głowę, żeby się napić zobaczyłem stado wilków, które biegło w tą samą stronę co tajemnicza klacz. Wiedziałem, że to nie wróży nic dobrego użyłem mojej mocy niewidzialności i pobiegłem za nimi. Znowu usłyszałem rżenie i wtedy zobaczyłem ją. Miała uwięzioną nogę między korzeniami drzew a wilki były coraz bliżej. Musiałem jej pomóc. Dzięki mojej mocy paraliżowania wilki zostały w tyle, a ja za pomocą moich silnych kopyt odchyliłem nieco korzenie. Udało nam się uciec. Jestem Tornado – powiedziałem. Ja jestem Arsabeell – odpowiedziała śnieżnobiała piękność.
T: Bardzo ładne imię dla takiej ślicznej klaczy.
A:Dziękuję (odpowiedziała nieco zawstydzona)
T:A co ty tutaj robisz? Na dodatek sama?
A:Pasłam się na łące razem z moją córką, gdy nagle te wstrętne wilki pojawiły się z nikąd. Kazałam Arabeel uciekać, a ja miałam odciągnąć ich uwagę. A co taki ogier jak ty robi tutaj sam?
T: Ymm… (nieco zakłopotany) Nie dawno wyrzucono mnie z mojego stada i tak podróżuję sam.
A:Oj biedaku! Może chcesz dołączyć do mojego stada z Kopytnego Lasu? Obecnie jestem tylko ja z moją córką.
T: Naprawdę? Z wielką przyjemnością do was dołączę!

Tornado zmarł dnia 08.05.2013r.
Imię: Tornado
Przezwisko: Tor
Płeć: Ogier
Wiek: 5
Moce: Niewidzialność, Paraliżowanie przeciwników
Stanowisko: Beta
Rodzina: córka: Altea syn: Typhon  córka: Rossa córka: Beauty
Partnerka: Arsabell

Charakter: odważny, mądry, nerwowy, pewny siebie, stanowczy, dowcipny
Historia: Kiedy przegrał walkę z Solidago został wyrzucony ze swojego stada. Podróżował samotnie, aż w końcu spotkał Arsabell.
Właściciel: Beth