sobota, 23 marca 2013

Od Nerkadio

Gdy uciekłem z mojej stajni szedłem bardzo długo , samotny , smutno mi trochę że opuszczam tak wspaniałe miejsce jak moja stajnia , ale nie mam zamiaru być wykorzystywany jak koń ,, Sportowy" Jak mój Tata czy Mama... Gdy nastał piękny ranek postanowiłem wybrać się na nie daleki stąd strumyk. Gdy podszedłem zobaczyłem piękną śnieżnobiałą klacz aż mi w oczach zaświeciło od tej białości, ale koło niej stał jakiś kary ogier, nie bałem się go , postanowiłem podejść do tej klaczy i tego ogiera zapytałem jej się :
N : Witaj , Mam na imię ,.... Nero , a ty ?
A : Witam , Mnie zwą Arsabell , a ten ogier to Tornado .
T : Witam , Nero .
N : Co wy tu robicie tak sami ?
A : Hehe ... Nie sami .. Poszliśmy się tylko z Torkiem napić , tak to jesteśmy tu z całym moim stadem.
N : Masz stado fajnie , A Tor ty kim jesteś ?
T : Ja jestem betą i partnerem Arsabelli .
N : Ahaa ... Odpowiedział zawiedziony ..
A : A co cię tu sprowadza ?
N : A nic postanowiłem się napić, bo odszedłem z mojej stadniny ..
A : Ahaa , to może chcesz do nas dołączyć ?
N : Jasne , jeśli mogę .
A : Możesz .
N : Super !
A : Choć zapoznam cię z resztą stada .
N : Ok .
A : Tornado idziesz?
T : Tak .
I tak właśnie poznałem piękną Arsabell i jej całe stado ...
Mam nadzieje że będę się czuć bardzo dobrze tutaj w tym magicznym miejscu ....

Odszedł dnia 23.05.2013r
Imię: Nerkadio
Przezwisko: Nero
Płeć: Ogier

Wiek: 7
Moce: Silne nogi, powstrzyma każdego przeciwnika.
Stanowisko: Ogier
Rodzina: brak
Partner: Szuka

Charakter:Miły , Urodziwy , Pomocny , czasem uparty , Stanowczy , Odważny.
Historia: Urodził się w bardzo popularnej stajni, był championem przez 2 lata, ale znudziło mu się i chciał spróbować czegoś nowego postanowił zabrać ,,Nogi za pas " na dziką naturę i poznał śliczną klacz Arsabell, zapytał się czy może dojść a ona się zgodziła...
Właściciel: Patryk