czwartek, 28 marca 2013

Od Layli

Pewnego słonecznego dnia poszłam na łąkę, tam spotkałam Arsabell i zapytałam się jej:
-Hej, czy mogłybyśmy dzisiaj pójść na spacer, tak żeby mnie oprowadzić po stadzie?
A: Oczywiście.
Poszłyśmy wzdłuż wodospadu i po chwili spotkałyśmy Tornada.
T: Hej dziewczyny, co u was?
A: Dobrze, to jest Layla, jest nowa w stadzie.
L: Cześć Tor.
T: Mogę dołączyć do was?
L: Spoko
T: Super, to gdzie idziemy?
A: Tym razem nad ....
I w tejże chwili nagle wyskoczył Hunter.
H: Hejka!
A: Cześć! Trochę mnie wystraszyłeś.
T: Cześć Hun.
L: Cześć, jestem nowa w stadzie!
H: Hej, miło mi Cię poznać Lay.
I Hunter dołączył do nas, razem poszliśmy z powrotem do Kopytnego Lasu. I tak zakończył się mój pierwszy dzień w stadzie, co prawda nie poznałam wszystkich członków, lecz wiem, że niedługo to zrobię.