niedziela, 24 marca 2013

Od Emilii

Szłam przez łąkę trafiłam do jakiegoś lasu.Zobaczyłam tam parę koni.Pogalopowałam w ich stronę i spytałam:
E.Jestem Emila ,a wy?
A.Ja jestem Arsabell ,a to jest Tornado.Co tu robisz?
E.Niedawno zostałam wysłana do poszukiwania mojego rodzeństwa.
T.A jak to twoje rodzeństwo się nazywa?
E.Elekta i Faraon.
A.To choć oni należą do naszego stada.
To poszłam za Arsabell i Tornado trafiłam między tłum koni w tym Arsabell pokazała mi Ele i Faraona. Podeszłam do nich i spytałam:
Emila: Co wy tu robicie?
Elekta I Faraon: Jak to co mamy nowe stado.
Emila: To czemu jak się znaleźliście to razem nie szukaliście starego stada?
Elekta: Ja do tego stada dołączyłam pierwsza i tu zostanę.
Faraon: Ja też zostanę ,a może ty też dołączysz?
Elekta: Ja mam partnera i jestem w ciąży więc i tak nie odejdę to tylko zostaje Ci dołączyć do nas.
Emila: No dobrze dołączę.
Elekta i Faraon: To świetnie choć poznamy cię z Arsabell.
Emila: Ja już ją znam.
Elekta.Ale i tak choć musisz się jej spytać czy możesz dołączyć.
Poszliśmydo Arsabell ona pozwoliła mi dołączyć do stada i tak dołączyłam do stada.

Emila odeszła ze stada! (08.05.2013r)
Imię: Emila
Przezwisko: Brak
Płeć: Klacz
Wiek: 5
Moce: Pływanie, Nurkowanie
Stanowisko: Opiekun
Rodzina: brat: Faraon siostra: Elekta
Partner: Connor
Charakter:
Historia: Nie pamięta